1. Domov
  2. WebEditor
  3. Štruktúra a dizajn webstránky
  4. Inšpirujte sa
  5. Ako vytvoriť webovú stránku marketingovej agentúry

Ako vytvoriť webovú stránku marketingovej agentúry

Profesionálne navrhnutý web je nevyhnutný pre udržanie konkurencieschopnosti na dnešnom trhu. Dobrý web marketingovej agentúry by mal ísť príkladom. Skvelý vzhľad a cítenie je rovnako dôležité ako demonštrácia procesov, ktoré premieňajú návštevníkov na zákazníkov. Pre marketingové agentúry je jadrom dobrého webu predstavenie portfólia, predstavenie tímu a vytváranie vstupných stránok.

Plánovanie nového webu pre vašu digitálnu agentúru môže byť skľučujúce. Neexistuje univerzálne riešenie, ale existuje niekoľko základných funkcií a oblastí obsahu, ktoré by ste mali zahrnúť, aby sa stal efektívnym marketingovým nástrojom. Tu je príklad, ako môžete vytvoriť web marketingovej agentúry pomocou nástroja Sitebuilder.

Vyberte šablónu marketingového webu

V galérii Šablón vyberte šablóny Selma alebo Jasper. Tieto dizajny boli vytvorené špeciálne s ohľadom na potreby agentúry pre digitálny marketing. Ak už máte web s inou šablónou, môžete ju resetovať a zmeniť šablónu.

Umiestnite kurzor myši na šablónu a kliknite na položku Použiť túto šablónu. Postupujte podľa pokynov Sprievodcu nastavením stránky a zadajte informácie o svojej digitálnej agentúre.

Vaša nová šablóna marketingového webu je vopred naplnená ukážkovým obsahom a obrázkami, takže sa môžete sústrediť na nastavenie svojho najdôležitejšieho obsahu.

Prispôsobte hlavičku

Hlavička vášho webu obsahuje názov, logo a navigáciu vášho webu.

Môžete upraviť nasledujúce nastavenia hlavičky:

Názov webovej stránky: zadajte názov webovej stránky v nastaveniach webových stránok. Voľbu Názov webovej stránky môžete deaktivovať, ak vaše logo už obsahuje názov vašej agentúry.

Logo: logo je pre vašu značku veľmi dôležité. Logo môžete pridať v nastaveniach svojich webových stránok. Ak chcete zmeniť veľkosť loga, pozrite si tento návod.

Ikony sociálnych médií: pridajte svoje odkazy na sociálne médiá v nastaveniach webových stránok a automaticky sa zobrazia v hlavičke.

Firemné telefónne číslo: Uveďte telefónne číslo, na ktoré majú ľudia volať pri dotazoch na marketingové projekty. Ostatné vzory blokov hlavičiek obsahujú klikateľné tlačidlo, pomocou ktorého sa vaši potenciálni zákazníci dostanú k vášmu kontaktnému formuláru.

Po dokončení prispôsobenia hlavičky pokračujte k bloku Cover.

Prispôsobenie coveru marketingovej agentúry

Titulný obrázok nastavuje tón vášho webu pre digitálny marketing. Pomocou tohto bloku môžete predviesť svoju identitu značky a vyzdvihnúť svoje jedinečné predajné miesta, ako sú napríklad služby, ktoré poskytujete, alebo odbornosť v danom odbore.

Nasledujúce prvky obalu môžete prispôsobiť:

Nadpis, podnadpis, popis bloku: pomocou týchto prvkov obsahu môžete zdieľať poslanie svojej marketingovej agentúry, zdôrazniť svoje služby a záväzky, zdôrazniť svoje silné stránky.

Primárne a sekundárne tlačidlá: nabádajte návštevníka, aby sa spojil s vami, alebo aby získal viac informácií a navštívil stránku O nás alebo iný blok. Prispôsobte odkazy v tlačidlách podľa stratégie vášho webu.

Pridanie popisu marketingových služieb

V bloku Služby môžete zvýrazniť služby, ktoré vaša marketingová agentúra poskytuje. Vaša šablóna ju s najväčšou pravdepodobnosťou už obsahuje:

Ak chcete pridať vlastný popis služieb a jedinečných funkcií, kliknite na ukážkový text a zadajte alebo prilepte svoj vlastný obsah. Môžete tiež nahradiť ikony a prispôsobiť odkazy na iné bloky alebo stránky. Ak potrebujete viac prvkov na predstavenie ďalších funkcií alebo služieb, môžete pridať ďalšie prvky bloku, ktoré môžete prispôsobiť pomocou ikon a vlastného obsahu.

Pridanie sekcie O nás

Kvalitne vypracovaná sekcia alebo stránka O nás vám môže pomôcť nadviazať trvalé vzťahy s potenciálnymi klientmi marketingovej agentúry. Tieto informácie môžete pridať dvoma spôsobmi:

1. Ako blok na vstupnej stránke vášho marketingového webu: V Galérii blokov prejdite do časti O bloku a vyberte blok, ktorý vyhovuje vašim potrebám. Môžete si zvoliť blok, ktorý obsahuje obrázok, video a odkazy na sociálne médiá.

2. Ako samostatná stránka O nás: vytvorte novú stránku a pridajte na ňu blok .

Šablóna marketingového webu už obsahuje blok O nás. Ak chcete použiť iný blok, odstráňte ho a v knižnici blokov vyberte nový blok.

Pridávanie referencií alebo prípadových štúdií

Potenciálni zákazníci vám musia dôverovať skôr, ako sa rozhodnú spolupracovať s vašou marketingovou agentúrou. Použite svoj web na zvýšenie dôveryhodnosti a na zdieľanie svojich odborných znalostí a záznamov o spokojnosti klientov. Stránka s referenciami je jednou z najnavštevovanejších stránok na vašom marketingovom webe. Existujú dva spôsoby pridania posudkov na váš web:

1. Ako blok na svojej stránke: ak chcete nahradiť existujúci blok s posudkami, odstráňte ho a vyberte nový v knižnici blokov.

2. Ako samostatná stránka: vytvorte novú stránku a pridajte toľko blokov s posudkami, koľko chcete.

Aktualizované 29. marca 2021

Bol tento článok nápomocný?

Súvisiace články

Pridajte komentár